yo

2 filmer i höst jag längtar till ._.


Somewhere av Sofia Coppola!!!=!=="="="
Känns inte alls som om den kommer vara lika bra som Lost in Translation men måste fortfarande se den, lite för lik verkar den tyvärrrr. fast inte lika intressant historia.... Men Innehåller typ bara musik av Phoenix i filmen också, vilket låter braa!




HARRY POTTER NÄST SISTA FILMEN. kommer äga. Men kommer få ångest när det är slut haaaaaaaa. tur att det e en del kvar efter :)))




Nu ska jag iväg å se Ond Tro btw... hmmm. jag hatar titeln haha, men verkar rätt bra så ska bli nize

Kommentarer
Postat av: Elina

Den kommer vara så jävla bra, älskar harry potter! haha

2010-09-12 @ 11:59:31
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAa. Verkligen!! Men sorgligt när sista delen är slut... Började liksom läsa Harry Potter i tvåan! Han har funnits typ hela mitt liv. Haha :))))

2010-09-12 @ 17:29:40
URL: http://rekks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0