Jag kan höra musiken du gav mig i natt, Stå still, jag loopar samma tack, men det finns nåt där som bara måste bli sagt, jag tänker på dig

 
 
 
 
hahaa, svarade nyss telefonen med "hej de e alice bajsis" trodde de va mamma eftersom att hon alltid har dolt nummer... men nej he hå.





mina 4 låtar på min äg-playlist just nu:

Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan
Julian Casablancas – 11th Dimension
Håkan Hellström – Atombomb
Kent – Gamla Ullevi


lite förutsägbara men ändå. det är det som är bra. :))

Kommentarer
Postat av: hanna

haha! typiskt dig :)

2010-10-15 @ 22:01:00
Postat av: Aliceyo

Hahahaa ja. Hans ba"öööh. Eh jag ringde nog fel"

2010-10-15 @ 22:52:53
URL: http://rekks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0