and this time maybe a darker shade of red

herregud. jag var värsta deppbarnet för typ två-3 år sen. i 8an

sitter och kollar i genom hela min bilddagbok. jag skäms. men ändå inte.
det enda jag skrev om var min typ taking back sunday sjuka. hahaa......... åh

jag inser att jag har varit ett deppbarn i hela mitt liv samtidigt som jag själv trott att jag varit glad haha....
sorglig jag är.

just to keep you busy just to make you angry just because you were right just because you were right


heheheheeeeeee

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad heter din bilddagbok?? :)

2010-01-25 @ 13:29:48
Postat av: Alice

den heter LAZZARA och det var typ ett halvårsen jag la upp en bild. vem e du :)?

2010-01-26 @ 18:16:37
URL: http://rekks.blogg.se/
Postat av: Lina

Okej, tack:)

2010-01-29 @ 19:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0