Jesus of surburbia is a lieeeeee!




Igår nuddade jag denna snubbes svettiga rygg!

(han hoppade upp på läktaren precis där vi satt höhöhå. jag har nuddat billiejoeeee armstrong, haha yey!)


Jag blev faktiskt otroligt förvånad över hur bra det faktiskt var. jag menar, det var ju ändå ca 4 år sen jag lyssnade på dem. liksom typ i 6an. men det var underbart, we-hey. man kan alla låtar,(förutom deras nya skiva som jag inte lyssnat alls på) vet exakt vad som kommer hända, (som när we are the waiting byter över till saint jimmy haha) nördigt men det var verkligen ascoolt.
Det roligaste var ju typ alla tråkiga runt som var irriterade för att man dansade/hoppade som en störd störd.. (vi hade ju nämligen sittplats fast satt endast ner 1 gång under hela konserten haha.)


Det var iallafall stört jävla coolt. woe!

Kommentarer
Postat av: emelie

de va GRYYYYYYYMT

2009-10-17 @ 16:16:32
Postat av: Alice

sveeeeeeeeetttttt!

2009-10-17 @ 16:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0