BILDBAJSBOMB

Nu kommer massa bilder från lite olika shit, och ni får säga till om ni vill att jag ska ta bort någon på er.
fast ni behöver inte direkt vara oroliga, det e typ 12 pers som kollar min blogg bara :D

Avslutningen:



Avslutningen, klassen. hahaaaa coola Tobbe och Fredrik är asså! :D
synd att matte och klas står bakom så dom inte syns höh.



hahaha mitt cp smile ;D



Kathriin! (x2 hah)



haha mycket cencur menemenenene, Carl-Johan.


 sötisar!


senare:



 sen brännbollade vi


snygging bella!


ssnyggis becca !!


snugging jag hahahhahaahahahah!


snyggsebbe snyggklas och snygghelen!


snyggtobbe!


hahahaaaa vilka bondar vi är!


haha, bondar eviiiiiii!

Sen drog vi och moshade i en liten stuga och sen hem till Darion och såg på min sjukt grymma film om cpklassen. 
hahah sorry för förra inlägget btw, jag var lite sur haha :D
 

Kommentarer
Postat av: emelie

så jävla sorglig avslutning.

nu ska jag gå och dö.

2009-06-11 @ 10:41:13
Postat av: ALICE-REKKS

dont!

2009-06-16 @ 19:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0