hosthost

Haha, vad jag hatar uttrycket "var dig själv". Man är ju alltid sig själv, ellerhur?. Man kan inte vara någon annan. Däremot kan man försöka vara som någon annan men isåfall väljer man ju det själv. håhåh, intressant intressant. men det är ju verkligen störande.

Och jusste som jag sa i det tidigare inlägget. rosa.
fast det blev inte rosa, vilket det iof inte var meningen att bli, så jag är nöjd. Mitt hår är nån orangerosabeige slags färg.
tyvärr syns det inte alls på bilderna håh.


visst är mitt hårband vackert ;)?
och klockan är 21.21...

Kommentarer
Postat av: Ozloz

ska du vara med och göra nåt imorgon?

2009-07-01 @ 21:41:20
Postat av: Ozloz

haha lol du lär ju inte svara =P

2009-07-01 @ 21:50:00
Postat av: ALICE-REKKS

varför skulle jag inte svara?



säremot tror jag inte jag kan, jag är sjuk och jag drar till danmark.

vad och vilken tid?

2009-07-01 @ 21:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0