Automatburkmat

åhja. jag är iallfall hemma från danmark. hade mycket bättre väder än i Sverige. hade mens, kunde/ville inte bada. hmm., Det var väldigt platt, och korven var skitgod, dom hade mycket hundar. förstår inte varför alla konstnärer åker till skagen, finns många finare platser haha. jag var sämst på alla kortspel. dom hade guf (smält maschmallows..) på alla glassar, skitäckligt.  wo-hey!
 
aja på tisdag ska jag se på första visningen av Harry Potter och halvblodsprinsen, den går 23.59 på rigoletto. jag jobbar hela den veckan så kommer vara död.. men jag har fan längtat efter den där filmen i två år hahah. så i have to see it.

kul inlägg. kommer aldrig lägga in nåt liknande igen jag lovar....



hahaharrypotter. hahahahhahahah kolla bilden.

Kommentarer
Postat av: beca

wohoo Harry, ska jag oxå se sen :P

2009-07-15 @ 19:06:54
Postat av: ALICE-REKKS

yey :)

2009-07-17 @ 23:35:51
Postat av: Anonym

yey :)

2009-07-17 @ 23:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0