20.20

Idag har jag varit på Ikea och köpt ramar. och ätit köttbullar. skitgott. mitt jobb.
sen så har jag. köpt en finig kjol på weekday för 100 kronisar. hade kostat 400 , jättebra.. tänkte köpa jeans också så jävla billigt.. synd att jag ser ut som en bajshög i jeans bara.

Sen så har jag fixat biljetter till wayoutwest. och tågbiljetter. drar dit på onsdagen den...12 augusti och kommer hem den.. 17. haha. vet inte vad vi ska göra i Göteborg så länge eftersom att festivalen bara pågår 14-15. men tåg biljetterna var sjukligt billiga dom dagarna. 49 spänn, istället för 500.

nu ska jag äta. för jag dör av hunger.


Kommentarer
Postat av: beca

fett nice, då får du ju se han! :)

2009-07-28 @ 15:44:50
Postat av: Alice

patrick? jaa :D

men är du hemma eller ??!

2009-07-28 @ 15:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0